Politica referitoare la calitate si securitate alimentara
SC Real T.D.C. SRL promoveaza conceptul excelentei serviciilor în cele trei domenii principale de activitate fiind orientata catre satisfacerea clientului printr-o tinuta profesionala desavarsita, flexibilitate si competenta in:
- Consultanta pentru implementarea ISO 9001 si ISO 22000;
- Productia de amelioratori si premixuri pentru industria de panificatie-patiserie-cofetarie;
- Importul de aditivi alimentari.
Pentru a ne promova conceptul de excelenta in servicii, ne-am fixat urmatoarele obiective:
- Identificarea si satisfacerea cerintelor clientului prin toate activitatile angajatilor firmei noastre;
- Livrarea unor produse de o calitate superioara si sigure consumului uman;
- Sporirea contactelor directe cu clientii prin intermediul vizitelor de marketing si a târgurilor;
- Dezvoltare si adaptarea continua a produselor si serviciilor la nevoile prezente si viitoare ale pietei;
- Perfectionarea organizarii companiei cu privire la realizarea prompta a comenzilor;
- Profesionalismul angajatilor în colaborarea cu clientii firmei si în interiorul firmei prin mentinerea unui grad de instruire ridicat pentru angajatii firmei;
- Abordarea si tratarea situatiilor din interiorul si exteriorul firmei cu seriozitate si respect.
Aceste obiective principale vor putea fi atinse prin angajamentul nostru în ceea ce priveste:
- Respectarea si îmbunatatirea continua a eficacitatii Sistemului de Management al Calitatii si Sigurantei Alimentare, proiectat conform cerintelor ISO 22000:2005 si legislatiei în vigoare;
- Atenta selectie si evaluare a furnizorilor nostri si implicit a materiilor prime si materialelor;
- Respectarea cadrului legislativ in vigoare cu privire la protejarea mediului inconjurator, asigurarea inocuitatii produselor fabricate si asigurarea indeplinirii normelor specifice de sanatate si securitate in munca;
- Selectia unui personal capabil, eficient si cu o inalta pregatire in domeniu si instruirea lui adecvata si continua;
- Analiza sesizarilor clientilor pentru a îndeparta cauzele erorilor care au dus la nemultumirile acestora;
- O puternica orientare catre clienti prin asigurarea de conditii flexibile si transparente fata de acestia;
- Participarea la implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii este sarcina de serviciu a fiecarui angajat;
- Raspunderea pentru calitate este a tuturor si a fiecarui angajat în parte.